Mår sådär

Idag har jag haft rätt mycket ont. Vilket kul sätt att starta ett inlägg på. Hej och godkväll på er! Jag vaknade vid 9 tiden idag men låg kvar till 10 typ. Kissen hoppade upp hos mej och myste så var svårt att slita sig från sängen då!! Jag åt fruksot och sen cyklade jag till gymmet för jag hade 30 minuter cykel på schemat. Komiskt... Redan på väg dit kände jag hur ont i magen jag fick - detta började igår på lunchpasset. 
jag har ju en cysta (som jag döpt till Adam haha) och vissa dagar känns inget och andra dagar dödar den mej typ. Igår kom det igen och gjorde skit ont. Gynekologen sa till mig att inte köra för hård träning men som vi alla vet nu så är det puls för unicef inom kedjan och jag vill ha ihop 20 kryss så jag går dit ändå! Men jag kan säga att cykelpasset idag inte gick superbra. Denna smärtan gör att jag blir helt svag i benen och inte orkar ta i vilket resulterar i att jag inte kan ha mycket motstånd på cykeln. Jag blev trött och svettig ändå så nytta gjorde det men hade kanske kunnat ta i mer en bra dag liksom. 
 
Så när jag kom hem tog jag 2 ipren och gick och la mej en liten stund med kissen igen. Han är världens gosigaste när vi är hemma själva haha. Och nu har jag sen någon timme tillbaka fått ont i huvudet och känt mig lite illamående. Har ätit och tagit ipren igen och ska vänta in så det börjar göra nytta och se om jag mår bättre. Magen känns okej just nu ändå men det är nog för jag inte tar i eller spänner magen. Men jga längtar hem till sängen just nu kan jag ju säga. Bara få ta av alla kläder som sitter på och svullna ifred haha. Vet inte om det är mens på gång med för då kan det va därför jag haft så ont i magen, cysta och mens är ingen fin kombo... 
 
Detta gjorde mig i alla fall mega glad.
Ellen och Jake kom förbi för dom ahde varit i affären och så hade hon hittat dessa och tänkt på mig och köpt till mig!! Jag sa till henne att "det här, det är kärlek". Jag är lättköpt ahha. Men köpte dessa fast med Ranch smak förra veckan och blev kär i dom och Ellen sa att dessa vanliga är ännu bättre. Så jag ser så mycket fram emot att testa dom!!! 
 

Kommentera här: