1 mil

.Jag var egentligen inbokad på ett gruppass på gymmet vid lunch men ska hänga med Linda till läkaren så hinner inte med det. Istället hoppade jag upp på min cykel och tog ett varv kring sjön. Det är tydligen 1 mil från mig - runt sjön - tillbaka. Men jga valde nog den mest blåsiga dagen på länge... Jag vill gärna få ihop så många dagar som möjligt nu när vi har #pulsforunicef projektet. Kunde gått en runda ikväll men vet inte om man orkar då eller om något annat händer så det inte går. 
 
Vet inte vad jag ska göra i mon. Funderar på att kolla med en kollega om hon vill gå. Vi har pratat om det så många gånger utan att ha tagit tag i det. Problemet är att hon är uppe något tidigare än jag haha - småbarnsförälder ;) Annars blir det en cykeltur till! Vet inte om vi skulle gå vid 15-tiden med några från jobbet med, ska dubbelkolla med dom. Måste i alla fall köra mer kondition, kör typ bara styrka på gymmet eftersom jag har fastnat för bodypumpen. 
 
Nej nu ska jag göra lite jobb och sen duscha av mig lite snabbt, åker om en timme! 
 

Kommentera här: