Ledig

Har jobbat natten till idag men nu stämplar jag faktiskt ut och är inte tillbaka förrän på tisdag! Ikväll åker jag och Linda till Köpenhamn för att tidigt på fredag morgon flyga till London!!!!! Vi fick detta i 25-års present av familjen + Jocke och Robin och det var verkligen fullträff måste jag säga - är så glad och tacksam för detta! Ska bli riktigt kul att åka bara jag och Linda med, har inte gjort det sen hon var gravid med Ellie och vi var i London. Så jag ser mycket fram emot denna resan :) 
 
Igår så tvättade jag typ 10 maskiner. Hann nästan med allting och det var riktigt skönt! Tyvärr hann jag inte tumla alla handdukar så jag fick hänga upp dom lite överallt i lägenheten, hoppas dom bli mjuka och goa ändå, men jag är tveksam tyvärr. Skönt att få i ordning mer och mer nu. Har en flyttlåda i köket sen är allting uppackat. Eller jag har väl 3 flyttlådor i TV-rummet med böcker som ska upp men räknar inte det då jag behöver sätta fast bokhyllan i väggen bara sen är det klart. 
 
Jag ska nog vakna vid 12-tiden idag för jag måste packa. Har inte packat något alls, påbörjade packlistan igår så ligger lite efter. Hoppas allting hinner torka bara. Vet inte riktigt vad det ska vara för väder heller så måste kolla upp detta! Sen när jag fixat med det och vaknat lite till liv så bär det av till mamma och pappa för att umgås med dom lite innan vi åker. Så det kommer nog vara en rätt slapp dag känner jag. Men det behövs, vi ska upp innan 5 på fredag...
 
Sist vi var och reste ihop, London 2015. 
 

Kommentera här: