Veckan går

Satan vad helgen gick fort! 
Jag jobbade ju natten mellan torsdag-fredag och sen var det lite firande med familjen hos mina föräldrar och det var sååå mysigt för Ellie ville gosa med mej mycket och sprang fram för att krama mej när jag kom och jag fick inte åka innan en kram igen <3 På onsdag ska jag hämta dom på dagis - så mysigt!!!!! 
 
Sen åkte jag ju till Öland och var hemma i söndags vid lunchtid typ. Hade det jättekul och jag lyckades även bränna mej så andra har haft kul åt mej med ;) Jag lyckas ju med detta varje år men det blir mindre rött för varje gång med så jag blir lite brunare direkt haha. Jag hade solskydd med mej men vi var vid campingens pool och glömde solskyddet i bilen. Idag efter Bodypumpen kom blsåorna på axeln - jej! Jag är misslyckad med solning alltså. 
 
Men från och med nu smörjer jag in mej så fort jag lämnar huset. Ansikte och armar/axlar/bröstkorg är det som jag bränner värst och där jag fått blåsor förr. Har börjat fjälla i ansiktet med, jej... Tur man är ledig i 3 dagar nu och inte behöver se fräsch ut på jobbet haha! 
 
I mon är det i alla fall tid för mig att kolla upp magen hos en barnmorska, haft ont ett tag så är fundersam om det kan va min spiral som bråkar. Sen ska jag kanske träna ett pass på gymmet med. Men det roligaste på hela dagen är såklart att jag ska hämta brnen på dagis!!! :D Sen ska vi ha mys hos Linda! 
 
Min lilla gosa!  <3
 

Kommentera här: