Lägenhet sökes

Är fortfarande förkyld men har tagit mig igenom 2 av veckans 4 pass så ska nog gå kanon! Känner mig både bättre och sämre idag haha men det ska nog fixa sig. Det tråkiga är att jag inte kan träna och nu är man ju lite van vid det. Men tar igen det redan på måndag om jag känner mig som mig själv igen! Vågar verkligen inte chansa när det gäller halsen och hosta.
 
Men men! Som rubriken lyder så söker jag just nu efter lägenhet. Många vet eller har förstått att det är slut med Robin vilket såklart är super tråkigt. Det var mitt val och jag kan ärligt säga att jag aldrig trodde att den dagen skulle komma, men tyvärr gjorde den det. Så jagh letar just nu lägenhet i Växjö och tar alla tips jag kan få! Max hyra är 5000:- då jag just nu bara har fast schema på 85% och receptionist är kanske inte det mest välbetalda jobbet. Så om någon vet något så ge mig tips tack! :) 
Vill bo i stan då jag jobbar här och kravet är cykelavstånd annars kunde jag lika väl bo kvar i Alvesta. Jag har sökt en del men inte fått något än så länge, en jag ger inte upp! 
 
I mon ska jag baka också. Fyller år  på söndag så bjuder jobbet på fika på fredag, mys! :) 

Kommentera här: