2 veckor senare

Ursäkta min aktivitet på bloggen. Har noll saker att skriva om just nu... Har fullt upp om dagarna men inget som är så intressant att jag skriver om det eller så. Tänker att det kanske bli mer när jag flyttat? Får mer inspiration i livet kanske? Just nu om jag har något att göra i Växjö så hänger jag med folk till saken börjar. Typ om jag ska träna på kvällen med Ellen så hänger jag med henne eller på jobbet eller går runt sjön med någon så länge. Jag pausar inte hemma mellan varven eftersom jag då måste åka till Alvesta fram och tillbaka.. Så när jag väl bor i stan hinner jag ju hem mellan och skriva lite kanske? 
 
Idag ska vi i all fall gå runt sjön jag och en kollega. Kanske en till hänger på, vi få se vad hon känner för. Efter det väntar ett pass Bodypump och jag är taggad!! Älskar dom passen nu av någon anledning. Avskydde verkligen Bodypump förr och gick endast på 30min passen men nu kör jag typ bara 45min eller 1h passen, super kul ju! Ellen har tappat motivationen så jag ska va överdrivet glad och pepp på detta och hoppas på att det smittar av sig haha... 
 
Sen väntar 3 dagar ledigt för mej!! :D Så i mon blir det kubb och grill vid sjön med vänner, kanske dra mej mot gymmet på morgonen eller försöker mej på en springtur om det är bra väder. Onsdag ska jag äta ryggbiff med mamma (!!!!), hon gör en så förbannat god sallad till så jag längtar!! Och torsdag är ledigt förutom ett personalmöte på eftermiddagen. Ska köra ett lunchpass med innan dess. Sen väntar jobbhelg efter detta så jag kommer vara laddad! 
 
Nu är det dessutom bara 10 dagar till jag blir Växjö-bo! 

Kommentera här: