Lugn söndag

Klockan ringde 8 idag men låg kvar till lite över 9 innan jag behövde upp och ta nässpray och annat för jag var så torr i halsen med. Vi åt vid 11 tiden innan vi åkte till Robins föräldrar för att hämta hans bil. Vi har hos hans kompis igår och dom drack lite så jag körde hem; alltid skönt att sova hemma faktiskt även om man måste tillbaka dagen efter för att hämta saker, eller bil i detta fallet. 

Sen åkte jag till linda för att leka och gosa med barnen, mest leka med Alex och gosa med Ellie . Hon är lite blyg i början men hon ville sitta i mitt knä och sitta och gosa jämte mej. Alex ha haft mega kul och skrattat en massa. Vad jag älskar dom två ❤💙

Sen åkte vi hem, städade av lite och fixade mat. Sen har vi faktiskt hållt oss i soffan och kollat på 3 avsnitt ncis los angeles, 4e är igång just nu. Efter det blir det att sova för jag är såååå trött idag. Ska upp tidigt i mon också så tänkte bara hålla mej till 21 för sen kraschar jag. 

Kommentera här: