Count on me/Healthy Glow

Jag har länge köpt billig deo som typ LDB, Rexona och jag tror det är DOVE jag haft nu senast. De har funkat okej liksom men inte hjälp mycket om man säger så. Jag kan ärligt säga att jag är en person som svettas lätt och hade inte Absolut torr från Apoteket kliat sönder mina armhålor så hade jag levt med det typ.. Dock svettas jag typ inte under armarna när jag tränar konstigt nog, det kommer mest från huvudet (troligen varmt med så mycket hår jag har haha) och ansiktet. 
 
De som känner mej vet att jag lever i linnen åter om för jag klarar inte av T-shirts och långärmat om det sitter för tight, vilket det ofta gör i armhålan pga sömmarna och veckan dom sytt så. Riiiktigt jobbigt alltså. Det är inte kul att det kanske kommer fina ringar på tröjan eller att man till och med luktar för deon inte gör jobbet ordentligt. 
Därför har jag nu faktiskt köpt hem 2 deos från Löwengrip som en kollega  sagt är den bästa hon provat. Tydligen har ho lite samma problem som jag och säger att den är perfekt. 
 
Jag har testat den en gång bara så kan inte uttala mej om det men jag hoppas hon har rätt! Väldigt fina förpackningar måste jag säga och smidiga att ha med sig. Jag testade Count on me och den luktar riktigt gott! Men det bästa (redan) är att den torkade in så snabbt! Med dom billiga jag köpta brukar jag behöva gå runt och "vädra" för att det ska torka och det tar lång tid alltså. Den här torkade nästan direkt, trots att den kändes väldigt blöt och rinnig när man tog på den. Köpte den på Apotea för 130:- styck tror jag så dom kostade ju lite mer än mina andra. 
Sist jag var i Ullare köpte jag nämligen två rexona (eller något) för 20:-, det säger en del ;) 
 
Och på tal om ullared, idag ska jag dit!!!
 
 

Kommentera här: