Tulpaner

Jag älskar när våren kommer och tulpanerna blir hyffsat billiga. Jag har köpt hem några buketter nu och ställt lite överallt för jag tycker dom är så fina, speciellt dom röda är favoriter! Dom tillför så mycket till hemmet tycker jag och detta är den enda blomman jag kan hålla vid liv ett bra tag. Fint med blommor i hemmet :) Älskar att läsa Elsa Billgrens blogg för hon har alltid så fina buketter i sitt hem. Visserligen har hon annan ekonomi än jag och kan alltså köpa riktigt fina buketter i blomsterhandeln. Jag köper mina på ICA haha. 
Skulle verkligen behöva städa och plocka undan en massa i hemmet också men det blir aldrig av ju. Ska försöka hinna plocka ner tvätten innan jag åker till jobbet i alla fall men få se vad som blir av - fixar disken just nu. Det är fullt upp nästa vecka också men förhoppningsvis kan jag tag i städningen nästa fredag för då är jag ledig! Har endast lite hemmajobb den dagen så det finns ju tid :) Och ingen sovmorgon får det inte bli heller! 
 

Kommentera här: