Jag är en tant

Jag har en mormor i ung kropp ibland haha. Jag gillar ju mina teer och att ha dom i plåtburkar och gillar att kolla i alla te butiker jag går förbi helst för att se om jag hittar något nytt. Hade en kollega som jag brukade sitta och prata böcker och filmer med och vi har lite samma intresse på böcker i alla fall fast det skuljer 40 år på oss, så mys! 
 
En perfekt kväll (händer aldrig haha) vore att sitta i en mysig soffa med filtar och kuddar, med en god kopp te i en fin liten tekanna med en superbra deckare eller kriminalare. Nu har jag läst sanna böcker senaste tiden och även böcker om personligheter kan man väl kalla det. Men när jag har läst ut den jag har nu så hoppas jag att på lediga dagar (eller nattpass när det är lugnt) gräver ner mej i en spännande bok. På så vis är jag verkligen en höst och vintermänniska. 
 
Men det är lite kul för mina kollegor tycker att jag är lite tantig av mej för detta haha. Men jag är gärna en liten tant som bara vill ha det mysigt :) 
Kör lite sommarbil bara för att bryta av
 

Kommentera här: