Back home!

Vi kom iväg från lägenheten vid 15 i fredags, svängde förbi pappa en snabbrunda och sen in på ICA för att handla lite gotte att ha i bilen så var vi iväg! Vi kom fram lite efter 18 i Göteborg och sen checkade jag in och fixade parkering medan Robin fick stanna i bilen haha. Sen spenderade vi et par timmar på att hitta någonting att äta. Slutade med att vi åt på hotellet och man kan säga att vi var lite underklädda på det stället. Men samtidigt var det inte där vi planerat att äta först. Men det var mysigt ändå :) 
 
På lördagen (min födelsedag) så började vi med frukost innan vi tog oss ut på stan lite för att kolla affärer och lite sånt. Vi gick till Haga, tycker så mycket om det området men tyvärr var det lite kallt att vara ute. Men vi köpte med oss lunch och åt på hotellet och vilade innan vi gjorde oss i ordning för att ta oss till restaurang Bee. Vi fick äta ganska tidigt (17.00) för att hinna bort till Lisebergsteatern för at kolla på buskis! Soldat Fabian Bom hette den och är en Stefan och Krister föreställning (kallar jag det) men ingen av dom var med. Krister har inte varit med på länge och Stefan minns jag inte när han var med sist faktiskt. Men Siw Karlsson är ju bara bäst! Det slutade vid 22 och då gick vi tillbaka till hotellet och kollade på TV i sängen innan vi slocknade. 
 
Tog lite sovmorgon på söndagen sen och satt rätt länge och åt frukost innan vi gick upp på rummet och hämtade badkläder för dom hade en Rooftop Pool (mega kallt i badkläder på taket haha!!). Vi hade inte bråttom iväg alls utan jag duschade lite sakta och sminkade mig och sen slapade vi i sängen framför reprisen av Talang. Sen gick vi till bilen och slängde in väskorna innan vi gick ner till Nordstan igen och kollade lite affärer och köpte med oss lunch. Åt min första Bowl igår! Köpte en Prawn Bowl och den var så stark haha! Men riktigti god! Köpte den på Slimfood inne i Nordstan.
 
Nu sitter jag i soffan och äter frukost! Ska ta mig ner en runda till pappa sen efter detta och vid 14-tiden måste jag hem och fixa lunch tror jag. Eller kan jag slänga in lite kyckling i ugnen nu så är det inte mycket att göra sen? Hmm, få se! Ikväll är det några timmar jobb som står på schemat :) 
 

Kommentera här: