Myskväll

Jag och Robin körde lite myskväll i söndags. Jag tränade och sen när jag hade duschat så kom Robin hem och vi fixade lite mat. Var sugen på BLT macka, vår style. Vi slängde in kyckling i ugnen, Robin stekte bacon och jag fixade grönsaker. Under tiden satt jag också och kollade upp några recept på bra mat.
Alltså den mackan är så sjukt god!!! Vi hade på gurka, tomat, kyckling, bacon, sallad och sen var det vitt och lite mörkare bröd och då hade vi majonnäs på alla lager. Yummmmm!!!!
 
När vi gick in på Netflix såg vi att den 4e Pirets filmen precis hade kommit dit så vi startade den. Kan meddela att jag somnade någonstans i mitten också en runda. Vi hade chips och dip till också men efter den monster mackan så gjorde det rätt ont i magen sen. Men så värt det! 
 
I korgen ser man också lite nötter och jag måste säga att det har varit de bästa majskänorna jag någonsin ätit! Köpte på Huseby julmarknad och jag kommer definitivt köpa nästa år också. Kanske det dubbla? SÅ goda alltså. Så det låg jag ner och åt för jag hade ont i magen men ändå skulle proppa i mig.
 
Minns inte om vi såg klart filmen eller om vi stängde av tidigare och gick och la oss istället. Mysig kväll var det i alla fall, länge sen vi hade det. 

Kommentera här: