Ledig dag

Jobbade natten till idag så idag är jag ledig! Vaknade för en timme sen och har kollat lite bloggar, film och ätit frukost. Hade tänkt fixa med lite inlägg här nu när jag har tiden - det är mycket som händer i januari annars så vet inte hur mycket tid jag har till detta. 
 
Ikväll står träning på schemat. Hade tänkt försöka läsa lite med eller se om Robin vill spela TVspel så jag kan kolla på. Men nu har jag några inlägg att förbereda och sen få vi se vad jag känner för att göra :) Funderar på vad vi ska äta till middag ikväll med, vill testa lasagne med zucchini så kanske bli det om vi har alla saker hemma till det, handla ska jag inte göra förrä imon.
 
Inatt hade jag med en matlåda med min indiska kyckling tillsammans med en sallad och quinoa. Ser inte så gott ut men det var det verkligen! Just på denna portionen så hällde jag på extra sweet chili sås, hade jag inte behövt för de var rätt fuktigt ändå.
 

Kommentera här: