Semester

Har precis fått veta vilka veckor jag har semester, 30-33! Jag tog 4 veckor på raken detta året för jag känner att det kan behövas. Kan även vara bra ifall man vill ta en spontanresa så har jag lite fler veckor. Är ju mega sugen på London i sommar och jag vill gärna till Stockholm också så nu kanske jag kan få med mig mamma dit. Robin är inte så sugen på Stockholm men jag fick mersmak när jag var där med mamma i september så jag vill gärna dit ett par nätter och vara turist på riktigt. Så jag ska kolla med henne ifall vi kan få ihop något! 
 
I övrigt är det enda som är planerat (sen länge) en natt i Helsingborg med syrran. Vi ska kolla på Eva Rydberg igen. Tyckte det var roligt när vi var iväg på det förra gången men det var innan hon blev gravid. Så detta blir första resan ihop på 3 år, skoj! Ser mycket fram emot det faktiskt. 
 
Sen vill jag gärna hitta på något med Robin också. Hade varit kul att åka till solen ihop igen men kanske få kolla till nästa vår eller något. Om det inte finns en billig sista minuten resa vi kan hitta då. 
 
Få bli en skojjig bild jag hittade för ett tag sen, fyndig alltså haha.
 

Kommentera här: