Egen-kväll

Idag har jag jobbat till 15 men var inte hemma före 16 ändå, blir alltid att man stannar lite längre + att vi hade ett litet snabbt möte ett par av oss. Men sen åkte jag hem och vi gjorde kantarellmacka till "middag" för Robin skulle vidare till sina föräldrar och hjälpa sin lillebror. Så jag har varit hemma själv ett tag nu och det är mysigt! Jag har kollat några klipp av JLC och satt igång Skönheten och Odjuret nu - den otäcknade, Linda köpte i Ullared. Har inte kommit jättelångt i den för jag har även fixt lite med sopor och disk, gjort en kopp te och lite sånt så pausar ibland. 
 
Men nu sitter jag i soffan och har inga planer på att flytta mej direkt så nu ska koppen med te drckas upp och kanske fyllas på igen och så ska jag äta en apelsin. Det är min tisdag kväll! 
My dricker te i sin lilla-My mygg i julpyjamasen, inget konstigt med det...
 

Kommentera här: