Bytt pass

Skulle egentligen jobbar kvällpass igår men kollegan som jobbade natten ville byta för hon ska ha fest ikväll. Mig gjorde det inget, jobb som jobb! Men jag var ändå förbi på möte som hela hotellet var med på. Fick veta lite vad som händer på hotellet och vad det finns för planer. Jag gillar att gå på såna möten eftersom man få reda på allt hemligt som man kanske inte lyckas höra när man jobbar. En del visste väl om typ allt som sas men inte jag! Så det är roligt, det kommer hända en himla massa det närmsta året, spännande! Vad som kommer närmst är att lobbyn ska bli klar. En del är hyffsat klar men är en del annat också! Jag tror det är det som kommer närmst men vi ska ha receptionsmöte på onsdag så då kommer det komma upp lite mer! Mer intressanta saker som bara gäller receptionen, jag vet lite som kommer tas upp och det ska bli kul att höra allt! Händer mycket med personal runt på alla avdelningar och det roligt, förändring är bra!  Men mer om det när allt är klart.
 
Idag har jag ingenting planerat faktiskt. Jo, ska förbi pappa en runda tänkte jag när jag vaknat och sen få väl Robin plocka upp mej när dom åker från jobbet sen. Annars är mina planer att mysa för jag jobbar på lördag kväll och då går det inte! 
 

Kommentera här: