Fikapaus

Åkte vid 11-tiden till pappa och Linda kom också senare, vi blev bjudna på lunch och de var riktigt gott. Endast ätit thai mat typ sen i lördags förutom julmat så att få mos och torskpanetter var drömmen!! Vid 2-tiden åkte jag hem och bytte om för att sen åka till stan och hälsa på hos systerhotellet. Det var lite att ta in men jag tror det ska gå bra! Ska för tillfället jobba där en dag bara så det är ingen fara.
 
Efter det svängde vi in på nya H&M som öppnade i stan idag. Dom har H&M Home dessutom så det är riktigt kul. Det fanns massor med snygga saker och mycket kläder så jag kommer absolut komma dit igen. Ska försöka få med mej Linda dit en dag i alla fall :) Efter det åkte jag till Grand för att köpa ett par julklappar så om vi inte hittar något som passar mycket bättre så är 2-3 personer avklarade, jej! Passade även på att gå in på Gerdas Te & Kaffehandel för att köpa ett julte till mej själv ;) Så just nu sitter jag med en kopp Pepparkakste och väntar på att det ska svalna så jag kan dricka det :P Hoppas det är gott bara. Köpte även ett par mappar till mej som jag behöver på jobbet. 
 
väntar på att Robin ska komma hem också så vi kan börja med middag! Men som ni ser på bilden så har jag lite fika så länge. Pizzabullar! Så goda är dom och så smidigt att ha för att äta ett par stycken. Dock kom jag precis på att vi ska göra pizza när han kommer hem. Hmm... Aja, jag har inte samma saker på så det är lugnt! 
 

Kommentera här: