Breakfast time!

Sov inte bra inatt, eller jag sov bra men kunde knappt somna för det tog evigheter. Har lyckats bli förkyld nu, trodde att det var på gång häromdagen men nu känns det. Näsa när både lite täppt och rinner och halsen bråkar med mej. Så det tog lång tid. 
 
Men nu har jag gjort mej en kopp te som jag dricker i väntan på mitt te ska bli klart. Det blir stekt potatis med lite köttbullar och prinskorv! Länge sen jag åt det så ska bli riktigt gott nu. Jag äter alltid stekt potatis med sweet chili sås. I vanliga fall äter jag typ bara detta hos mamma (hon är bättre med soja och ströbröd än jag) och då brukar vi alltid ha falukorv i också men jag hade ingen tinad så fick bli så här. Men det blev en hel del ändå.
Nu ska jag kolla på Livet efter dig och se ifall filmen är som boken eller bättre/sämre.
 

Kommentera här: