Uppdatering

Tänkte göra en liten uppdatering på mitt läge. Är fortfarande extremt mega hungrig och mamma sa att jag skulle avvakta med nyponsoppa till i eftermiddag eftersom jag spydde senast vid 7 tiden i morse.  Jag vågar inte lämna min plats fortfarande men har nu flyttat in i sängen i alla fall och det är så mycket mer bekvämt! Jag har både vatten och lite nyponsoppa hos mej för att få i mej lite vätska och sånt. Robin var så snäll och körde till Ica och handlade både vitt bröd, nyponsoppa, blåbärssoppa och riskakor till mej :)


Han har ju klarat sej än så länge, övriga familjen med verkar det som, har inte hört av dom på ett par timmar nu. Men Robin köpte upp ett litet laget ifall han blir sjuk också. 

Idag skulle vi egentligen firat hans bror mej jag håller mej hemma. Tycker Robin ska det med så inte lilla Alice blir smittad, hon är bara 4 månader lillan. Troligen är alla redan smittade ändå eftersom jag träffade alla igår. Vi få hoppas att detta bara drabbade mej och Ellie!

Vi få se hur mycket jag skriver här dom närmast dagarna. Försöker sova så mycket som möjligt och ladda kroppen med energi och låta den vila mycket för jag tror det behövs också.

Kommentera här: