Roliga nyheter

När jag kom till jobbet igår fick jag bra nyheter, men samtidigt lite tråkiga var dom ju. Vad det är kan jag inte säga ännu men kommer någon gång när jag vet lite mer om det. Det händer väldigt mycket just nu på jobbet och det är riktigt spännande och vissa dagar jobbigt men vi är ett bra gäng som klarar av alla hinder! :)
 
Idag ska jag kanske in till stan med Robin och äta. längesen vi var på dejt nu så det hade varit mysigt att hitta på något tillsammans. Vaknade precis så vi få se vad dagen har att erbjuda. Pappa sa att det skulle bli fint väder i helgen så det få vi hoppas på :) Jag jobbar visserligen på lördag morgon men efter det få det gärna vara superbra väder. Eller ja, vårväder.
 
Sakanr min lilla lekkompis <3. Det är hon som håller mej i form haha, få springa efter henne och lyfta henne så det är värsta träningen. Och jag älskar det!
 

Kommentera här: