Bra jobbat idag!

Idag har jag känt mej extremt duktig! Förutom att jag knappt orkade gå upp från sängen då... Vi hade handledning vid 10 och det tog kanske 1.5 timme eller något sånt, tiden fick skit fort! Sen åkte jag bort till mamma och åt lunch med henne för Matilda behövde hoppa in på jobb idag. När jag kom hem så satte jag mej med uppsatsen och fixade lite med det vi pratade om på handledningen och har skrivit till en del nytt också. Min rygg gör så ont just nu. Jag gav upp för en timme sen, kanske lite mer och bakade cornflakeskakor till fredag. Medan jag sedan väntade på att smöret skulle smälta till nästa bakverk så passade jag på att skriva några meningar till. Nu står plåten med chokladgrottor inne i ugnen och jag hoppas dom blir goda! Funderar på om jag ska köpa mer smör och göra en plåt till i mon. Det är ju lite kalas och grejer närmsta veckan så kan paassa på att baka lite till dess! Vet inte hur mycket gottegrisar dom är på jobbet...
Kanske ska göra en omgång cornflakeskakor också? Blev 28 stycken och jag vet inte om alla ska vara med oss. Är det receptionen bara så räcker det verkligen, men om det är hela stället så kan jag behöva göra en omgång till i alla fall, detta är dubbel sats... 
 
Aja, det tar vi i mon! Nu väntar jag som sagt på att mina grottor ska bli klara och sen blir det nog sängen! I mon ska Matilda sitta lite med uppsatsen så då ska jag passa på att göra bullar! Och kanske en omgång till av vardera kaka...
 

Kommentera här: