Harry Potter 20 år

Igpår var det 20 års jubileum för första Harry Potter boken! Självklart firade jag det med chilinötter och en Harry Potter bok! Jag håller ju på med dom på engelska just nu och är på bok 5 så självklart läste jag ju den. Dock är första boken min favorit :) Läste i ett par timmar eller så innan jag var social med Robin. Ska faktiskt fortsätta läsa lite nu tänkte jag. Vill komma in i flytet igen och det intresset jag hade innan. läste 17 böcker tror jag ett år och tyckte det var lite. Nu är jag glad om jag kan läsa typ 2 om året eller så. Men det har varit mycket med skolan så det har försvunnit. 
 
Men igår fanns intresset och jag läste en massa! Boken har över 700 sidor och jag har mycket kvar kan jag ju säga innan jag är där, långt i från halvvägs också är jag. Men älskar verkligen böckerna, så mycket som inte är med i filmerna som är så bra. Nu ska jag ta mej ut igen! Det är soligt och fint och ganska vindstilla vid lägenheten!
 

Kommentera här: