ÄNTLIGEN!!!

Tror inte jag är den enda som är mega lycklig över att Sephora äntligen har fixat så vi ska beställa i Sverige också!! :D Har en hel del jag vill ha köpt men jag vill spara det till jag är i Stockholm med mamma så jag får en stor och fin påse ;) Men så himla kul! Nu kan jag lätt beställa när något håller på att ta slut. Har inte kollat in sidan ännu men hoppas den är enkel och så där. 
 
 
Med denna rubriken kunde man kanske tro att jag skulle skriva att jag blivit moster igen. Men det kommer i ett inlägg längre fram för dom har fortfarande inget namn på barnet och jag vill skriva inlägget när jag vet vad barnet ska heta. Men kan skriva 3 häftiga saker som händer under den dagen. Jag var med under hela förlossningen och svimmade inte så här kommer det:
 
1. Linda och vår kusin födde samma dag i samma rum men inte samma tid då! 
2. Jag klippte navelsträngen! 
3. Bara grejen att Linda lyckades föda ett barn på över 5kg är imponerande. 
 
Kommer mer ingående senare då där jag även hoppas på att kunna få ner några ord om hur jäkla stolt jag var över Linda den dagen också. 

Kommentera här: