Höll på att svimma

Hade helt glömt bort att det var tänkt att åka till mormor idag för att träffa några kusiner och deras barn. Fattade ingenting när Linda ringde. Jag var faktiskt så otrevlig att jag inte åkte men jag hade varit helt inställd på en dag hemma i soffan och även på att träna lite. 
 
Jag testade ett nytt cykelpass idag SPRINT, som jag verkligen inte vågat mig på innan. Ärligt talat så var det inte mycket värre än de andra cyeklpassen så jag kan lika väl frotsätta med detta. Däremot har jag inte cyklat på aslänge så vid några tillfällen fick jag knappt luft och vid andra häll jag på att svimma och ramla av cykeln kändes det som. Märkte hur jag blev helt kall i kroppen och det började snurra. Så fick ta det lite lugnt men kämpade på så hårt jag kunde ändå. Efter det var det CX och jag gillar verkligen denna releasen! Den är megatuff mot mage och ben men den är rolig, om man kan säga så om ett träningspass?? 
 
Efter det åkte jag hem och duschade och fixade mat. Testade Tofu denna gången och det var ingen höjdare direkt. Vet inte om olika märken spelar roll och hur man tillagar den och så vidare, men denna rätten var inte så god. Just nu sitter jag i soffan och kollar på Harry Potter och läser lite i en ny bok - Mamma sa att jag var sjuk. Intressant! Kommer en recension om det när den är utläst! :)
 
Här kommer lite bilder på vad jag fick från Robins familj! Det är inte allt dock, vi fick även lite gemensamt.
 
En jättesnygg vas fick jag - i blått! Ljuslyktan har jag köpt själv på City Gross! 
Ett gott te och en megastor mugg som rymmer 8dl (!!!!) vatten.
Detta glas är lite kul. Ni ser hur bleka färgerna är va?? När man häller i kall vätska så ändras det och blir mörkare! Robin såg det på kartongen så var tvungen att testa med iskallt vatten och det funkade!! 
 

Kommentera här: