Höst-mys

jag gillar hösten och det vet jag fler som gör. Visst gillar jag värmen och det men inget slår en myskväll i soffan med tända ljus, någon bra film eller bok och en kopp te till det. På hösten brukar jag byta stil från jeans till leggings/strumpbyxor och köra kjol eller klänning.
Att få ha på sej en fluffig och go tröja är ju också underbart! Jag har förresten en halsduk som jag haft sen gymnasiet (3 år sen studenten nu) och den är den bästa jag vet! Det är en som rund som man virar runt huvudet och den är i någon tjock mjuk fleece typ. Köpt i Ullared och jag vet inte vad jag gör om den försvinner. Tycker att det är så snyggt med en tjock halsduk till skinnjacka.
Typ så här går jag helst klädd!
Men en drömmig outfit är nog ändå skinjacka, halsduk (den är svart), svarta skinny jeans till mina snygga grå klackar jag fått av Robin. En grå eller svart tröja under jackan och man är good to go! Ska nog börja använda dom skorna mer! Påminner mej om att jag behöver nya stövlar...

Kommentera här: