Korg

Om vi hade haft mer plats eller en slags inglasad uteplats hade jag velat ha korgar med filtar i!
För någon vecka sedan så hade Rusta (tror jag) en ställning med 3 sånna här korgar som hängde lite snett. Jag kan tyvärr inte hitta bilden längre. Då drömde jag mej bort till en inglasad uteplats, eller vanlgit uteplats på sensommaren, med en mysig soffa med goa kuddar och filtar i. Filtarna vill jag då ha ihoprullade som på bild 2, så man bara kan ta en filt och vira om sig.
 
Tycker det var fint att ha inne såhär också men vi har tyvärr inte plats för det i TVrummet. Hade jag inte haft min bokhylla där, eller om en väggen var längre så jag kunde vänt den, så hade det fått plats en korg och kanske någon ljuslykta också. Jag har länge velat ha en stor kandelaber på golvet och hade vi haft väggen tom hade det varit snyggt med en sån här i hörnet. Lite som det är på denna bilden under. Och så kunde det hängt fina tavlor bakom. Kanske få bli ett projekt när man flyttar till hus eller nästa lägenhet, hur det nu blir.
 
 
1 linda:

skriven

Hej undrar vart du köpt din kandelaber o eller om du säljer den???

Svar: Hej! Den fick jag i present av min mamma men jag tror att den är från MIO! :)
My

Kommentera här: