Godnatt!

Jag är så otroligt trött nu alltså! Har verkligen haft mycket att göra idag så behöver definitivt sova nu! Jag har inte läst något i nya boken som jag hade tänkt för när jag skickade in uppgiften såg jag att vi hade fått studiehandledningen till nästa kurs så har planerat in det i mitt schema och så med, det jag kan för vi ska vara i grupper och vilken jag är i vet jag inte ännu. Så det har jag pysslat med och även räknat hur mycket jag kört till jobbet och sånt inför delkarationen eller vad det heter så jag kanske kan få tillbaka lite av det med.
 
Så nu är jag helt körd i huvudet efter att ha bläddrat igenom hela min kalender, som inte var så organiserad förra året som den är detta året. Grön färg: jobb. Röd färg: skola och Blå färg: övrigt. Det är lättare att få en överblick så tycker jag. Men nu ska jag gå och borsta tänderna så jag kan lägga mej. Vi hörs!
 
Såhär känner jag mej nu:
 

Kommentera här: