Inga planer

Idag har jag inga planer alls! Hade tänkt träna men vill inte. Eftersom Robin har semester vill jag ta det lugnt och hitta på något tillsammans istället. Blir det fint väder går jag gärna en runda. Han tycker inte det är så kul att gå med mej längre för jag letar ju Pokemon under tiden haha. Uppe i level 5 nu och ska välja ett gym att träna dom eller något. Kommer såklart välja blå på grund av färgen, ingen aning om vad dom betyder eller något sånt. Men det är lite kul att gå på jakt. Extra kul att se alla andra göra det. Vi har 2 pokestops utanför lägenehten och häromdagen var det något på dom som lockade till sej pokemons i 30 min eller vad det var. Gick runt en del där då haha.
 
Så det är inga planer idag men kanske en promenad om vädret är bra! Borde även handla igen, kycklingen är slut :(
 

Kommentera här: