Notting Hill

Idag ska vi ta oss till Notting Hill för att kolla lite. Tror inte att jag ha varit där innan så det ska bli roligt! Är så otroligt mega förkyld också så jag snyter mej hela tiden och ha världens slemhosta så inatt vaknade jag 2 gånger för hostan och det låter som jag snyter ut hela hjärnan. Vårt toa papper tog slut idag med så fick en rulle från mammas rum för jag snyter upp allt. Det är jobbigt att sova när halsen håller på som den gör, speciellt när man vaknar av den. Vaknade vid 5 eller 4 i morse med och mådde så fruktansvärt illa så jag trodde jag blivit magsjuk. Det gick över så jag kunde somna och sen ha jag inte märkt av det mer, det var nog bara lite mat som behövdes. Så det bli värre och värre med förkylningen här så det är lite trist. 

Till något roligare! Vi ska som sagt till Notting Hill och kolla och där ska tydligen finnas en stor bokhandel så jag ska kolla efter min harry potter bok som jag saknar. Ska även till MAC en fjärde gång typ för att kolla present till min kusin. Vi ska även till chockiwockidooda eller hur sjutton det stavas. Vi hörs senare igen! 

Kommentera här: