Stopp

Vi håller på med massa nya saker på jobbet. Inte bara det att det är ett nytt bokningssystem utan det är liksom grejer som jag aldrig eller knappt har gjort i det vi redan har :P Så för mig är detta rätt svårt. Vi sitter 2 och 2 och gör sakerna vilket känns bra + att jag sitter med chefen och hon har ju koll sen innan så det underlättar lite! Förhoppningsvis sitter detta sen! I morgon är sista dagen med utbildning men jag jobbar hela helgen också så det blir en jobbig vecka för min del. 
 
Just nu håller jag på med mat och ska dricka te. Matilda har gjort lite mer på projektplanen också verkar det som så tänkte kolla igenom och försöka fylla ut med lite så kan vi nog skicka in den snart :) Skönt att ha det gjort innan julen för nu är det stopp i mitt huvud snart! 
Jag gillar hur håret skiftar i lite olika färger beroende på ljuset! Det har blivit lite långt nu igen med så nu känns det som jag haha. Ska färga håret om en vecka igen! 
 

Kommentera här: