Trött på mig själv...

Asså jag bli så trött... Robin fixade ju med bilen igår och det gick ju bra att byta allt som behövdes inför ombesiktningen, men tändningslåset funkar inte längre så man måste krångla med en skruvmejsel och det orkar jag inte med. Så måste fixa med den med, suck.. Och det första jag gjorde när jag kom till jobbet igår var att göra så min inloggning inte funkar längre. Tack och lov fick jag låna kollegans hela natten, men känns ju jobbigt. Den ena datorn kom jag in på men sen skrev jag fel lösenord för många gånger. Så chefen ska fixa detta på måndag sen. Asså det är inte min helg. Men tack Robin för ni fixade min bil så den är klar så här långt! Visade sig att jag hade ett hål i katalysatorn så det var inte konstigt att mina avgasvärden var så illa haha
 
Blir en bild från när jag kolla när Robin fixar sin egen bil.
 

Kommentera här: