Det var ett tag sen nu

Har inte skrivit på ett tag, men det har jag meddelat att jag inte skulle också. Men nu är jag lite ledig så kan skriva något! I onsdags födde Linda som sagt en liten flicka men på grund av hur födseln gick till fick jag tyvärr inte komma och besöka henne. Dagen efter däremot skulle Jocke hem för han hade barnen så då fick jag sova där med Linda och lillfisan. Blev inte mycket sömn för någon av oss men det var ändå riktigt mysigt. Har fått hålla henne myst lite och och är väldigt nyfiken när hon är vaken tycker jag. Hon försökte däremot tutta på mej men hon hittade ju inget bröst haha, men tungan är så god så hon suttar gärna på den eller sin arm istället. 
 
Igår kom Robin också så han sover här hela helgen. Jag har pluggat lite nu medan han va hemma en runda och nu är han här igen. Mamma dammsuger och sen ska vi fixa lite mat. Blir nog en lugn kväll för somnade när jag läste och Robin gäspar så blir ingen lång natt gissar jag på. Vi hörs! 
 
Målade naglarna i helgen (förra helgen)
 

Kommentera här: