Trött och seg

Har kollat på lite kläder, skor och smink nu på nätet eftersom det är cyber måndag idag, men insåg att jag behöver inget egentligen, jag vill bara ha det. Så det blev inget.. Bra jobbat av mig för jag handlar gärna! Men måste spara till Ullared och julklappar också så det blir inte mycket shopping nu innan dess. Har beställt lite från Wish som jag skrivit om innan men det är betalat och klart!

Somnar nästan vid datorn nu känner jag så jag ska ta och borsta mina tänder och sen bädda ner mej. Sen jag började på praktiken somnar jag på 2 sekunder nu när jag lägger mej, så skönt! I mon är det dags igen och det ska bli kul! Det är även Bodybalance som vanligt och det ska vi minsann gå på! Sen blir det duschen och lite slapp i sängen innan läggdags. Det är tufft att vara student haha

Kommentera här: