Still going strong!

Tror man bruakr säga så haha. Så fort jag kom till jobbet idag, vid 8 typ, satte jag igång med läsning till måndagens lektion. Det var väldigt lättläst så det kändes skönt istället för den jobbiga boken jag somnar av typ. Så läste den och nu har jag suttit och skrivit lite på examinationsuppgiften på 7 sidor, och den på 2 sidor. Vi ska tydligen göra två olika. En till ett seminarie på torsdag och en till 1/6. Har skrivit 1 sida till torsdag (den på ca 2) och efter måndagen kan jag skriva lite mer kanske, har inte läst ut den jobbiga boken än heller. Har typ 80 sidor kvar, suck! Men eftrersom jag inte är hemma och kan gå på den så gör det kanske inget om den inte är riktigt klar än.
 
Har än så länge bara skrivit 2/7 sidor men har några timmar kvar av detta pass så tänkte sitta lite mer med det! Funderar på att läsa lite till med så det är över snart, men risken är att jag somnar då haha. Aja, vi få se! Beroende på hur länge jag stannar hos Robin sen så kanske jag läser lite till innan jag ska sova. Ska inte tråka ut dom som faktiskt läser min blogg så vi avslutar där. 
 

Kommentera här: