Ledigt

Nu tar jag paus från fixandet. Om en liten stund ska jag ner i tvätten och hämta det som ligger i maskinen och hänga upp det. Och eftersom jag är klar med rapporten och power pointen samt kursen så långt jag kan så tänkte jag börja läsa i den boken som jag läste förorden i bara. Den tillhör ju en kurs ändå så gör inget om jag läser hela :) Hade planerat att åka till tippen, men vet inte om jag ska ta det i helgen istället när mamma är hemma för hon ha mer plats i sin bil och hon kanske ha fler saker hon vill slänga. Hade nämligen bara tänkt ta kartong och plast annars och jag vet att vi har mer grejer. Verkar inte som jag ska hjälpa pappa i trädgården heller, han hade ont i ryggen sa han. Just nu är min släkting hos honom så har inte pratat med honom för jag ju fixat här uppe. 
 
Nu tar jag plats i sängen!
 
Haha, mamma säger alltid att mina glasögon är så stora, jag kan hålla med henne nu när jag ser denna bilden. Världshistoriens största fluga typ
 

Kommentera här: