Godnnatt

Efter att vi kört Zumba så åkte vi och handlade lite. Köpte ganska mycket mer än vad som var tänkt först, men så blir det alltid. Sen körde vi hem och åt lite och kollade på Kalle Stropp och Grodan Boll, så länge sen!!! Man minns rätt mycket faktiskt när man väl ser det sen. Jag minns tydligt att det var en scen på en restaurang, resten kom jag ihåg när jag såg det. Sen finns det en annan film som jag inte vet vad den heter men den handlar om en figur som har något magiskt finger som gör att saker förvandas om han rör med fingret typ. Har en svagt minne av det men mer än detta vet jag inte och det stör mej. 

Men nog om det! Efter maten satt vi och försökte se om syrrans unge gillade musik. Det var en låt som den sparkade till första gången, men inte sen. Hon sa att den kanske somnade, kan nog va så. Vi ska utforska det mer - verkar som ungen gillar rockabilly i alla fall. Vi har också  kollat lite inselning och jag fick reda på att man kan ha minneskort i mobilen :P Kunde inte ha det i min HTC så trodde inte att det skulle gå i min samsung heller, men tydligen. Tog fram min för förra HTC för tänkte kolla in den lite igen, den är dessutom så liten. Då hittade jag ett minneskort i den. Så nu har jag suttit och raderat ca 1300 bilder från den för att ha lite mer plats. Tog lite tid men nu är det gjort! Sp nu kan jag fota mer och ladda net appar och sån skit för nu finns det plats! 

Det är därför jag inte har skrivit något mer efter dansen. I mon blir det lite lugnare i alla fall. Det enda som är inbokat är 3 pass på gymmet som vanligt, Spinning, CX & SH´BAM, skoj! borde även dammsuga och skriva ett protokoll, men det tar inte hela dagen. Godnatt!
 


Kommentera här: