Godmiddag

Klockan är lite över 13 och det enda jag har gjiort idag är att äta frukost och lligga i sängen och glo på tv. Så fort mobilen har laddat klart tänkte jag faktiskt ta mej ut och läsa lite i solen när den är framme. Om ca 2 timmar kommer min kusin igen med läxor. Är det fint kan man ju sitta ute och göra det. Funderar på om jag ska ta med mej mat ut för jag börjar bli hungrig igen. Var 3 timmar sen jag åt nu. Vi har tydligen lite grillat över sen igår, mums! Kanske ska ta med mej katterna ut också? Kanske kommer en liten update utifrån trädgården! 

Detta ska få följa med mej ut. Har fortfarande inte läst ut boken och eftersom jag fick godkönt på essän så behöver jag egentligen itne bry mej om den mer. Men så fort den är klar blir det en rolig bok att läsa ;) Var på väg att ta med mej HP5 på engelska till jobbet i måndags men skippade det i sista sekunden. Ska egentligen läsa 14 år till salu, som jag inte är så sugen på egentligen, men har ett system så jag ska veta vilka jag har läst! 

Kommentera här: