God eftermiddag!

Klockan ringde vid 9 och jag var vääääldigt trött kan jag erkänna. Snoozade till ca 10 och sen har jag legat i sängen och gott på tv. Det vanliga: 2 avsnitt Real housewives i olika delar av USA och nu är det Navy. Har ätit frukost med. 
 
Håller på att rensrkriva min gamla dagbok, som jag i för sej fortfarande skriver i. Har haft den sen julen -05 så det är 10 år nu. Har inte skrivit så mycket i den, tappade suget rätt länge. Ska försöka skriva mer i den för det är kul att ha ju. Och det är därför jag renskriver den för jag skrev med blyerts förr och det började försvinna så nu skirver jag över det med bläck istället för att kunna läsa det senare. Vilket jag egentligen inte vill med tanke på vad jag ha skrivit i den, nästan pinsamt ju! Men men, det blir nog kul när jag är typ 40-50 och läser det igen. 
 
Jag skriver mer sen! Så fort Navy är slut tänkte jag dammsuga rummet och kanske byta lakan med, eller om jag byter dom efter träningen och duschen sen. Vi få se! 
Har inga nya bilder så få bli det senaste, igen.
 

Kommentera här: