Up all night

Känns som alla i klassen är uppe halva natten idag haha. Såg på facebook att det var några stycken som var inloggade i chatten på webben så gissar på att  det är datorn. Har sutti med fältstudierna nu ett tag och hoppas på att det är en bra början. Eftersom jag inte har boken vi ska ha så vill jag inte skriva för mycket från internet för gissar på att det mesta ska komma från boken. Hade tänkt sitta med drogkunskapen också så vi har tillräckligt med text så vi blir godkända. Känns verkligen som typ högstadienivå på texten just nu så ska se om något ska läggas till. Matilda hade skrivit till lite mer tydligen så nu är vi uppe i 3.5 sidor i alla fall! Vill ha minst 4 om jag ska vara nöjd för det ska vara mellan 3-5 har jag för mig. 
 
Sitter och dricker celsius så kommer vara pigg hur länge som helst. Har beställt hem 4 (!!!) plånböcker och det gick på hela 227 svenska kronor! Hoppas jag få hem dom som dom ser ut på bilden och att dom är hela. Min kusin hade ju tydligen beställt hem massa därifrån och dom tycker den sidan är bra. Syrran köpte ju även julklapp där till sin kille och hon fick hem det och det kostade väl inte ens 100 kronor med frakten tror jag? Så den sidan gillar vi, om jag få hem mina saker vill säga ;)
 

Kommentera här: