I london

Kom fram till London vis 14 tiden lokal tid idag. Har åkt tåg i 2 timmar och sen flyg i nästan 2 timmar och sen tåg igen i 1.5 timme och till sist va vi äntligen framme på hotellet! Vi har varit ute och ätit precis och ska sova nu tror jag. Vi är alla trötta och sega så det känns som en bra idé. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra i mon förutom London eye då, blir kanske lite shopping om jag ha tur. Jag skiter I om dom inte vill kolla affärer som jag vill, jag kan gå själv om det är så. Ha fått ont i halsen och problem med den så det är segt, måste ha halstabletter i munnen hela tiden och massa vatten så är jämt kissig. Vi åt burgare  och jag tog en som va lite starkare och det hjälpe mot halsen lite. Men i mon ska jag köpa riktiga halstabletter som faktiskt hjälper. 

Kommentera här: