Hej onsdag!

Eleven som jag ska va med denna veckan kom inte idag så jag var på min vanliga avdelning idag. Kändes skönt att vara tillbaka haha. Det har gått bra idag och det har varit en bra dag också så åkte hem nöjd! Sen skulle jag och pappa äta sill och potatis igen (åt det i måndags) så det gjorde mej ännu gladare! 
 
Just nu håller jag på med min VFU uppgift. Har påbörjat den jag ska göra på VFU platsen och håller just nu på med litteraturuppgiften. Den är svår denna gången tycker jag för det handlar om missbruk och det är inget som denna skolan har direkt. Eller inte alls för det handlar om hur man gör behandlingsplaneringar vid missbruk. Helt annat ju. Så det är svårt att komma på något att skriva egentligen. En vanlihy 1-9 skola kanske hade haft missbruks liknande saker som jag kunde skrivit om men inte här. Men jag få mojsa ihop något. Beställde även ett par skor idag. Nelly hade 200 skor för 200 kr så köpte ett par stövlar som egentligen kostade 600!
 

Kommentera här: