Möte!

Mötet gick rätt bra. Det var det första riktiga mötet som jag varit med i så var lite nytt. Nästa gång kommer jag nog ha bättre koll och skriva lite mer för det gjorde en annan nu då jag inte sett innan hur man gör. Nästa gång ska jag nog sitta vid ett bord också och inte på golvet. Förhoppningsvis går det bättre då och vi är väl fler då som kommer medverka, va bara 5 idag. Ordförande och kassör saknades! 
 
Men det var kul och jag hoppas att det kommer bli kul med för i har planerat insparken lite och den tyckte jag var väldigt kul förra året så hoppas det blir så igen! Bara det är lika fint som det var i somras när jag började, bli så mycket roligare då! Skulle även hämtat en bok innan men eftersom personen inte var tydlig med var den bodde så körde jag fel och hade kommit för sent om jag körde tillbaka. Om jag frågar en person om den bor vid skolan (univeristetet då) och den ger mej en adress tar jag för givet att det var nära skolan personen bodde ju. Men nej, bodde en jädra bit från skolan. Så i mon ska jag köra förbi innan vi ska till genrepet på Teleborg! 
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har skrivit in det som sas på mötet i ett dokument och hoppas på att det ska bli godkänt. Har en pärm med gamla dokument som jag skulle kolla i men tyckte inte det häjlpte eftersom det står olika i dom med. Så har skickat det till en som varit med innan som har lite mer koll kanske. Vi få se! 
 
Gillar hur tydiligt det röda är på bilden. 
 

Kommentera här: