Tillbaka på jobbet

Gick inte så bra att sova hemma inatt. Har vaknat flera gånger och sen haft svårt att somna om. Det är skönt att jag började tidigt idag för det hade varit svårt att sova eller göra något annat hemma när mamma har sina kompisar där. Men dom hade kul när jag gick så dom kommer nog ha en bra kväll :)
 
Tog med en filt idag med till jobbet. Skulle även ha gympa kläder imon på den saken med gympan så tog en liten bag till det. Så nu har jag en handväska, bag, ryggsäck och en kasse med mat här^^ Den som jobbade innan mej nu bara skrattade typ. Jag har ALLTID mycket saker med mej. Måste ha det ifall jag blir uttråkad så jag har lite att välja på ;)
 
Tog med min bok med blogg förslag som jag skrev för länge sen så tänkte ta ett av förslagen och skriva om sen om jag kommer ihåg det. Dom flesta kräver att jag har bilder med och det kan jag inte fota här direkt, så blir en annan dag! Nelly hade rea idag med så tänkte kolla in den lite och se ifall man hittar något snyggt till GC. Vill ha någon snygg strandklänning som man bara kan slänga på sej efter man badat eller så.

Kommentera här: