I'm feeling awesome

Eller hur awesome nu stavas.. Vi fick tillbaka våra tentor idag och hjärtat slog i 300 när dom närmade sej mitt namn. Glädjen var enorm när jag såg att jag fått VG på uppgiften, alltså högst betyg! Var så himla glad alltså! Glädjen höll i sej längre efter jag fått sms från Bubbleroom att det var 50% på alla rea saker. Så beställde hem ett par Jeffrey Campbell skor^^ Först var det 30% på skon och så ytterligare 50% så det blev kanon! Dom är ju ändå rätt dyra, men det är Jeffrey Campbell liksom!!

Nu har jag suttit med mina anteckningar från föreläsningen vi hade i eftermiddags och det tog mej seriöst 2 timmar typ. Det var så mycket att skriva. Så nu äntligen kan jag börja med texten till nästa veckas seminarium. Vore skönt att bli klar med den innan helgen och sen på måndag innan den ska in sitter jag och dubbelkolla lite om jag vill ändra något. Såg nu med på texten jag sa att jag lämnade in igår. Jag tryckte visst inte på skicka in knappen så den kom in idag istället^^ Men eftersom den redan är sen tror jag inte att 1 dag längre gör större skillnad.

Har hjälpt mamma lite med maten, hon gör det mesta i för sej men har varit till hands om hon behövt mej. Hoppas det blir gott:)

Blev helt plötsligt lite ändringar i planeringen för kvällen. Syrran ringde precis och frågade om jag vill hänga med och bowla. Så det ska jag göra och sen när vi kommer hem sätter jag igång med uppgiften. Eller inte sätter igång, men fortsätter. Ska bli skoj! Har inte bowlat sen jag och Linda var hos Rickard och bowlade i Hovmantorp:P

Kommentera här: