Onsdag 19/11

Hej! 
Sitter och äter lite lunch just nu. Har precis varit inne i stan och träffat Festina och Matilda för att prata om Fälstudierna. Vi kom fram till en del så nu ska jag roa mej med att skriva in allt i datorn och skicka till dom också. Ska sitta med Tax-free fakturorna med och kolla vem som köpte vad för det hann jag inte med igår.
 
Fick frågan om jag kunde jobba ikväll men har annat planerat. Vet att det är dumt att tacka nej för att träna, men min kropp verka in må bra just nu så behöver det. Jag är trött och seg men kan inte somna innan 2 varje natt nu rätt länge. Sen upp ganska tidigt för att gå till skolan. Hänger inte riktigt med i allt så känner att jag måste träna lite så vill inte avboka passen jag har. Om någon på jobbet läser detta: ber om ursäkt! 
Lunchen blir gammal tacos från i fredags, men smakar lika gott idag! Pappa gjorde rösti och bacon till mej innan jag åkte med, mums! 
 

Kommentera här: