Godnatt!

Nu ska jag äntligen få sova! Inte för att jag längtat så mycket precis men ska ändå bli skönt☺ Började få huvudverk för någon timme sen med och nu känns det extra jobbigt så lite sömn är nog välbehövligt. Tror det beror på att jag hade toffs precis hela dagen igår. När vi kom hem nu så pratade jag lite med pappa och kissarna. Sen gick jag upp och åt lite frukost i form av oreo kakorna som ja köpte på flygplatsen. Kom fram till att jag är grym på att inte äta godiset jag ha hemma. Ha knappt rört det typ, ha hur mycket som helst kvar. Mina skittles kommer jag nog ha i ett år framåt så mycket som det är. 

Ikväll ska jag till Robin lite och förhoppningsvis kan jag få med honom hem på en myskväll 😊 Ha jag ännu mer tur så kommer han hit direkt men tror han vill va hemma i mon när han varit borta hela veckan.

Ganska grått och tråkigt att köra hem idag.

Kommentera här: