God morgon!

Kom till jobbet för ett tag sedan, är skit trött typ. Är inte van vid att gå upp vid kl.5 på morgonen så var lite konstigt! Men eftersom det var fint väder så gick det bra och man blir piggare av det. Så jag va rätt pigg till jag åkte iväg. Att sitta still i en bil i 20 min är inte det roligaste.
 
Ska plocka upp min bok så jag har lite att göra när det är lugnt. Efter detta jobbet så ska syrran och jag till städ jobbet eftersom hon jobbar i helgen och jag ska på personalfest på söndag. Ska även maila om en bil sen och se ifall man kan komma och kolla på den!
 
Ska kolla med Robn om han kan komma in till stan och kolla på den med mej. Eller hans kompis, någon av dom behöver jag ha här. Så få vänta till Robin är vaken innan jag mailar.
På måndag har vi varit tillsammans i 21 månader. Snart 2 år!
 

Kommentera här: