Ett par dagar sen

Meningen var ju att Robin och jag skulle tälta på Öland i helgen men vi hyrde en stuga en natt och sen åkte vi hem istället. Det var rätt fint väder när vi vaknade men sen blev det värre och värre och sen ösregnade det när vi kom hem typ. Så det blev inget mer campande för vår del! Kanske försöker oss på det i augusti istället för då är jag också lite ledig.

Denna veckan kommer jag inte vara social ett dugg hemma. Jobbar natt hela veckan. Jobbar just nu och sen är jag tillbaka vid 23 för att jobba nästa pass. Tror att det kommer bli en tuff natt men det blir att åka och sova med en gång när jag ha slutat så förhoppningsvis hinner jag med tillräckligt med sömn. Så jag ha 3 matlådor med mej, lunch, mat innan jobb och nattamat.

Känner mej helt okej pigg just nu men det är 4 timmar kvar till jag slutar ändå. Vet inte om jag behöver någon mat innan jag går och lägger mej, kan hoppas på att det finns en macka i lägenheten.

Asså jag nös och sträckte typ högra sidan av halsen, måste lära me att sova ordentligt verka det som.

Kommentera här: