Zumba!

Tyvärr blev det ingen Zumba igår heller. Det hade hänt en olycka tidigare i veckan så hon var tvungen att vila denna veckan skrev hon. Personligen tycker jag att hon skulle vilat lite nästa vecka med för att vara säker. Men å andra sidan vill jag ju dansa nästa vecka så på så vis är det bra :)
 
Vi köpte nya pulkor istället och sen jobbade vi också. Vi ha ju Zumba på min gamla skola på måndagar, med Karen på tisdagar och på Vida Arena på torsdagar. Så det blir en del, men det är roligt och bra träning med, tiden går så fort. På måndag blir det pulkaåkning igen, inviga dom nya pulkorna och se ifall vi glider bättre!
 
Ikväll blir det nog att mysa med Robin:) Och som den nörd jag är ser jag framemot i morgon när Melodifestivalen börjar! Det är något jag skulle vilja jobba med alltså! :O
 
Hörs senare!
 

Kommentera här: