4 februari 2014

Fick ett mail innan från en klinik. Det skulle skickas en remiss dit men den verkade inte kommit fram, fick liksom ingen tid. Sen när syrran var där verkade dom komma på att dom hade trott att vi skulle komma samtidigt. Det konstiga var bara att jag inte hade fått någon tid. Jag mailade dom då den 9 januari och frågade om den var försvunnen men fick inget svar. Sen nu idag skriver om: du var ju här den 28? Ööh? Jaa, jag var där då för jag fick min tid till sist, men dom verkade ju inte ha koll på att den va nästan en månad sen jag skrev det där mailet. Bli så trött på en del människor alltså.
 
Har även skickat in min aktivitetsrapport så det är gjort i alla fall. Sökte ett jobb igår med till sommaren, hoppas hoppas! Tror tyvärr att vi är i London när man ska va där, om jag läste rätt. 
 

Kommentera här: